De huidige energiemarkt moet anders. Voor jou!

Ons verhaal

Ons team bestaat uit ervaren accountmanagers, waarbij persoonlijke aandacht op nummer één staat. Duidelijkheid en geen poespas is de norm. Bij ons op kantoor en voor de ondernemers. Wij proberen er alles aan te doen om onze klanten te geven waar ze gewoon recht op hebben. Door deze werkwijze werken wij al jarenlang samen met een grootdeel van ondernemend Nederland. Niet alleen in deze crisis maar altijd al zijn ondernemers de ruggengraat van de samenleving. Dit betekent dat de steun tegenover ondernemers minimaal is. Is dit gewoon? Wij vinden van niet. Collectief staan we als ondernemers sterker dan alleen. Hierom zijn wij een lange tijd geleden om de tafel gaan zitten met leveranciers met dezelfde visie als ons. Dit heeft geresulteerd in een jarenlange samenwerking, met aan de ene kant het MKB en aan de andere kant de Leverancier.

NIEUWSGIERIG?
Wij helpen je graag verder

Missie

We hebben de missie om jou niet te veel te laten betalen voor groene energie. Omdat wij het normaal vinden dat jij je eigen ding kan blijven doen aan het eind van de maand, maar ook met een groen geweten.

Ons doel

Ons doel is om collectief ten alle tijden de scherpste prijzen te bieden voor het MKB. Dit gaat uiteraard gepaard met groene energie en gewoon eerlijke advies. De energiemarkt is momenteel in rep en roer. Wij proberen u zekerheid te bieden zonder poespas. Ondernemend Nederland zou niet de dupe moeten zijn van de huidige energie omstandigheden.

Ons klantcontact is persoonlijk. Elke klant heeft zijn eigen accountmanager. De lijntjes worden hiermee kort en direct gehouden. Elke klant is op de hoogte van alle ontwikkelingen en huidige situatie. Dit werkt het beste voor ons, om enerzijds zekerheid te bieden en anderzijds samen de energietransitie aan te gaan. Focus jij op de onderneming, zorgen wij voor een duurzame lage energierekening.

NIEUWSGIERIG?
Wij helpen je graag verder